php versie ( 5.3) voor drupal 6.22
Weet iemand of er nog altijd problemen kunnen opduiken pat drupal 6.22 wanneer je de php versie 5.2 verhoogt naar 5.3.
Ik heb een drupal 6.22 installatie met redelijk veel modules, die nog niet beschikbaar zijn voor drupal 7 dus een upgrade naar D7 kan ik nog niet doen. ik heb de nu de keuze om de php versie van mijn server te verhogen van 5.2 naar 5.3 en twijfel of dit wel een goede keuze zou zijn.
Ik heb gelezen dat de core normaal voor geen problemen zou mogen zorgen maar dat sommige modules dit wel zouden kunnen doen. Bestaat er een lijst of kan je controleren op welke php versie de modules stabiel draaien???
Ik heb gezocht maar heb hierover nog niks gevonden vandaar mijn oproep.
grz
- Login of registreer om te kunnen reageren
Actuele inhoud
22 feb 2012
- , Titel van veld Taxonomie tonen in view i.p.v. nummer , (Forumonderwerp) , baltusf , Reacties: 1
- , Kan geen inhoud (nodes) meer bewerken , (Forumonderwerp) , Fouch
- , Achtergrond afbeelding koppelen aan node. , (Forumonderwerp) , Mindhunter , Reacties: 4
- , ddblocks , (Forumonderwerp) , vincentdesmedt
- , installatie probleem , (Forumonderwerp) , Martijn055 , Reacties: 1
21 feb 2012
- , page executiontime en blanco pagina , (Forumonderwerp) , nebo , Reacties: 7
- , Update 7.12 , (Forumonderwerp) , Rugzak , Reacties: 9
- , Administer content tabel aanpassen , (Forumonderwerp) , arnoldski , Reacties: 4
- , Views bulk operations & rules , (Forumonderwerp) , stijntilleman
- , Gezocht: Drupal developer , (Forumonderwerp) , undefined
- , Menu-aanpassingen in Zen theme , (Forumonderwerp) , tuxy , Reacties: 2
- , error Script Injection Redirect (type 1487) , (Forumonderwerp) , fschoofs , Reacties: 1
- , Foutmelding: Het bestand kon niet aangemaakt worden , (Forumonderwerp) , jo.w , Reacties: 1
20 feb 2012
- , Drupal 7 Wysiwyg iniline images: wat bij heel veel images? , (Forumonderwerp) , florisla , Reacties: 1
- , Wil je PHP en Drupal leren? Volg een kosteloze Jobber-opleiding! , (Evenement) , HanneJanssens
pindaman
28 januari, 2012 - 14:10
Permalink
5.3 draait bij mij prima, wel
5.3 draait bij mij prima, wel modules updaten. voor enkele modules heb je wel patches nodig om het goed te laten draaien.
Kost wel even tijd om dat te doen, maar uiteindelijk werkt het bij mij nu zonder problemen