Pagina niet gevonden (HTTP 404)
Door phoenix op 4 juni, 2009 - 09:33
Wanneer ik bij mijn account klik op recente berichten en dan kies voor mijn recente berichten krijg ik deze melding:
Pagina niet gevonden (HTTP 404)
Deze pagina bestaat niet. Zoek je iets speciaals? Probeer dan het zoekformulier. Succes!
Wordt hier nog aan gewerkt? Of is er onverwachts iets mis gegaan?
Ik zou het wel handig vinden om dit te kunnen gebruiken, want ik vind mijn eigen posts niet meer terug...
groeten
Nicolas
Actuele inhoud
04 feb 2012
- , Afbeeldingsstijl met afbeelding hierbovenop? , (Forumonderwerp) , kwertie
03 feb 2012
- , Applicatiebeheerder , (Forumonderwerp) , Andrea
- , Applicatiebeheerder met Drupal ervaring gezocht , (Forumonderwerp) , Andrea , Reacties: 1
- , Lastig menu , (Forumonderwerp) , Hellor
- , Mijn tweede website in Drupal bouwen! , (Forumonderwerp) , RobV
- , Updaten , (Forumonderwerp) , Torraborra , Reacties: 6
02 feb 2012
- , Artikelen blocks , (Forumonderwerp) , pennywilerra
- , meertalige site , (Forumonderwerp) , claudine
- , Meertalige site , (Forumonderwerp) , Josken71 , Reacties: 1
- , Image field, Uitzetten foto's tonen , (Forumonderwerp) , Ethane
- , Taalafhankelijke menublokken , (Forumonderwerp) , merel007 , Reacties: 1
- , Drupal expert gezocht om microfinancieringswebsite te maken , (Forumonderwerp) , SYPO
01 feb 2012
- , Weblinks module (sortering groepen) , (Forumonderwerp) , nvvr
- , Admingedeelte niet toegankelijk - fout 403 , (Forumonderwerp) , ping79 , Reacties: 3
- , foutmelding modules/image.gd.inc on line , (Forumonderwerp) , leovanbemmel , Reacties: 5
florisla
4 juni, 2009 - 09:56
Permalink
Bij mij werkt dit wel,
Bij mij werkt dit wel, 'Recente berichten' leidt naar de URL http://drupal.be/tracker en die pagina geeft geen 404 fout.
phoenix
4 juni, 2009 - 11:20
Permalink
Je moet goed lezen. Eenmaal
Je moet goed lezen. Eenmaal je op "recente berichten" bent, heb je twee knoppen bovenaan: "Alle recente berichten" en "mijn recente berichten".
Ik krijg ook mooi de pagina als ik naar "alle recente berichten" ga. Op het moment dat ik klik op "mijn recente berichten", dan krijg ik de foutmelding. Dan gaat hij naar http://drupal.be/tracker/2891 (ik veronderstel dat die nummer mijn account id is).
groeten
Nicolas
hansrossel
4 juni, 2009 - 15:18
Permalink
Bedankt om het te melden, is
Bedankt om het te melden, is nu opgelost. /tracker/uid geeft nu je eigen berichten.
Hans
KOBA
phoenix
4 juni, 2009 - 15:28
Permalink
Bedankt om het op te lossen,
Bedankt om het op te lossen, maar nu zie ik de twee groene knoppen niet meer bij recente berichten.
hansrossel
8 juni, 2009 - 10:23
Permalink
Je hebt gelijk, ik vermoed
Je hebt gelijk, ik vermoed dat dit nog een overblijvende bug in menu/oudeviews is van de upgrade van Drupal 5 naar Drupal 6. Wordt bekeken. In elk geval zijn beide lijsten van recente berichten en mijn recente berichten nu alvast toegankelijk.
Hans
KOBA