Drupal 6.6 en Drupal 5.12 vrijgegeven
Door JoG@drupal.org op 22 oktober, 2008 - 23:12
Forums:
Drupal 6.6 en Drupal 5.12 zijn vrijgegeven. Deze onderhouds-releases repareren problemen die via het 'bug tracking' systeem zijn binnengekomen en kritische veiligheidsproblemen. Ze zijn nu te downloaden.
Upgraden van jouw Drupal 5 en 6 sites wordt ten zeerste aangeraden.
Lees meer op Drupal.org: 'Drupal 6.6 and 5.12 released'
Voor meer algemene details zie ook eerdere berichten zoals die van George: 'Drupal 6.5 en 5.11 vrijgegeven'.
Actuele inhoud
09 feb 2012
- , CKeditor zelf HTML en CSS toepassen in de code view , (Forumonderwerp) , DGNY
- , youtube film in website , (Forumonderwerp) , annemie
- , userpoints vraagje , (Forumonderwerp) , jeroenenwendy
08 feb 2012
- , Vacature Webdeveloper , (Forumonderwerp) , JoHo Processen ...
- , node id opslaan in database , (Forumonderwerp) , Noikes , Reacties: 5
07 feb 2012
- , Civi en Drupal installatie gevraagd! , (Forumonderwerp) , Koen van Hees
- , kan niet meer inloggen na verhuizing website , (Forumonderwerp) , meppel001
- , Image slider/banner maken in Dp7 , (Forumonderwerp) , CrazyFly , Reacties: 2
- , migrate van subdir naar main directory , (Forumonderwerp) , Jaap3D
- , Filter criteria , (Forumonderwerp) , Lambert de Groot , Reacties: 2
06 feb 2012
- , Activity map aanmaken , (Forumonderwerp) , Samuël2013
- , Weergave forums beperken tot containers die dan uitklapbaar zijn , (Forumonderwerp) , vdwaetsy
- , - , (Forumonderwerp) , karel3s
- , Tokens weergeven in een node , (Forumonderwerp) , Mindhunter , Reacties: 1
05 feb 2012
- , content type, manage fields, veld tonen naar gelang van item selected , (Forumonderwerp) , LLMM
george@dynapres.nl
23 oktober, 2008 - 09:08
Permalink
Voorpagina nieuws
Het staat op de voorpagina: Drupal 6.6 en 5.12 vrijgegeven. Bedankt, Joost.
Dynapres.nl
Dynapres.nl
JoG@drupal.org
23 oktober, 2008 - 12:00
Permalink
Updates Drupal, 5.12 en 6.6
Mooi. Graag gedaan George. Ben ik je toch al twee keer voor ;-)
george@dynapres.nl
23 oktober, 2008 - 12:13
Permalink
Updatebeleid en nachtwerk
Heb de officiële aankondiging ook gisteravond gelezen, maar wacht altijd met het bijwerken van de melding op Drupal.be tot ik op kantoor zit en onze sites en die van klanten ga bijwerken. De die-hards hebben natuurlijk een RSS feed op hun mobiel (ja, ik ook ;) en gaan 's nachts al upgraden. Die hebben de melding op Drupal.be niet nodig.
De upgrade instructie bij de aankondiging heb ik trouwens bijgeschaafd en uitgebreid.
Vraag me af met dit upgrade tempo (dit is de 2e kritische update deze maand) hoeveel Drupal sites er onbeveiligd blijven. Ik heb de indruk dat niet iedereen zo'n actief update beleid heeft.
Dynapres.nl
Dynapres.nl
JoG@drupal.org
23 oktober, 2008 - 12:32
Permalink
Prima om updates 's morgens te vermelden :-)
George misschien is het een idee om mensen te attenderen op de e-mail subscription voor de [Security Announcements].
Op
-> Security team
zie ik in de linkerkolom een subscribe box.
Ah, ik heb een betere node / pagina gevonden:
-> drupal.org/security met daarop links de mogelijkheid om je te abonneren op de 'Security announcements'. Daar staan de laatste ook online.
--- Tekstvoorstel voor voorpagina ---
Wil je zelf per e-mail op de hoogte worden gehouden van de 'Security announcements'? Abonneer (subscribe) je dan op die mailinglijst. Dat kan links op de pagina 'Security announcements'. Op die pagina kun je de recente security berichten ook nalezen.
--- Einde tekstvoorstel voor voorpagina ---
george@dynapres.nl
23 oktober, 2008 - 15:53
Permalink
"Security announcements"
Opgenomen. Bedankt.
Dynapres.nl
Dynapres.nl
JoG@drupal.org
23 oktober, 2008 - 12:39
Permalink
Actief update-beleid?
Ik denk dat je gelijk hebt. Dit tempo is ook wel hoog zeg. Hopelijk krijgen we geen berichten zoals die al vaker zijn verschenen over vele gehackte Joomla!-websites. Met het populairder worden van Drupal bij een groter publiek is het echter denk ik onvermijdelijk dat dat gebeurt / gaat gebeuren. Kent iemand al (nieuws)berichten over gehackte Drupal websites?
Als RSS-feed volg ik de 'Security announcements' nog niet. Ik reageer altijd op de e-mails die ik ontvang. RSS zal vast nog iets sneller zijn :-)
Dank je voor het uitbreiden en bijschaven !
@Lezer: Hoe staat het met jouw update-beleid?
catorghans@drup...
23 oktober, 2008 - 20:01
Permalink
Deze vind ik erg handig:
Deze vind ik erg handig: http://drupal.org/project/plugin_manager
Helaas alleen voor drupal6 en helaas niet voor core updates.
--
Ask not what drupal can do for you - ask what you can do for drupal - what together we can do to make the best cms even better.
--
Ask not what drupal can do for you - ask what you can do for drupal - what together we can do to make the best cms even better.